tisdag 11 januari 2011

Mitt bidrag...

 ....till tofshysterin :)

Tack för det Maria Montazami, nu fick vi ännu ett
pysselprojekt att hålla på med.

Provhängde den på TV-skåpet men...nej...flyttade den till hallen.


Min garntofs är inte lika glamorös som Marias så klart.
Tillverkad av tunt lingarn och några pärlor...lite "blingbling" tycker jag att den är värd.

Ser väldigt mager och eländig ut där den hänger på ljushållaren i hallen...finare i verkligheten :)
Ganska ok tycker jag, men en räcker gott för tillfället.


Idag har lillsonen blivit myndig, snälla mamman bjöd frukost på sängen. Inget kalas idag men på torsdag och lördag ska det kalasas :)

Hej hopp från

Kristina

som nu ska sätta sig tillrätta i TV-fotöljen.

8 kommentarer:

  1. Jag tycker den var jättefin!!
    Lite roligt är det ju och framför allt en snabbt pyssel för en sån icke-tålamodsmänniska som mig=))

    Har en väninna som är helt galen i tofsar.
    Men det ska vara dom här riktigt glamourösa blafforna så hon himlade med ögonen åt min lilla garntofs*skrattar*

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin tycker jag. Här är ingen hysteri alls med några tofsar, hihi. Räcker så bra med stirrandet in i datorskärmen som blir varje dag. Man kan helt enkelt inte låta bli!!

    Åh, en myndig son i huset! Du får gratta honom så mycket och jag hoppas ni får en bra firardag idag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att din tofs är mycket finare än de som Maria Montazami har! Den är mer "lagom" tycker jag.

    Trevlig torsdagkväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. hej!
    Roligt att du tyckte om mitt kök. Kryddhyllan har min make snickrat för snart 20 år sedan.
    Ha en fin eftermiddag med barnbarnet.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Jo tack. Här är det en lugn helg. Nästan för tyst. Jag har missat tofshysterin, måste få veta mera ???

    Grattisar till sonen. Dock att komma ihåg, förr var man myndig först vid fyllda 21...

    Ha en skön söndag!

    kram

    SvaraRadera
  6. Snygg tofs du gjort! Jättevackra ljushållare du har! Jag har gjort mycket hantverk av drivved och då även något liknande som dina!
    Ha en mysig dag!

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.