onsdag 5 januari 2011

Nu är julen bortstädad.....

 ...hemma hos mig och här på bloggen.

 Jag har drabbats av bloggtorka men kände att jag var tvungen att städa bort tomten från bloggen :)


Inget nytt på pysselfronten.
Men kom på att denna pall har jag inte visat tidigare.

Den har varit i min ägo i många år och har mest fått agerat målarpall och sågbock :)
Full av färg och med sågmärken tog jag den under mina vingars beskydd. Efter en  makeover tidigare i vintras...då, när jag var i högform, så är den nu i toppskick :)

Nu står den i mitt lilla kök.

Hej hopp från

Kristina

Som är glad att ni fortfarande hälsar på hos mig :)

7 kommentarer:

  1. Ahh! Och precis nu så började jag irritera mig på att jag gav min pall till min syster=))
    Varför gjorde jag inte om den??
    Supersnygg!!

    Så hoppas jag att du är långledig och bara njuter av vila/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vi har våra bloggtorkor nu och då, allt emellanåt!
    Snart börjar mitt jobb igen så då blir det nog pauser har jag på känn. Har också på känn att det blir en intensiv period januari - februari... Försöker att inte dras med i någon stress...

    Ha en skön dag!
    Ja, pallen är sååå fiiin!!!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Dom är så fina de gamla pallarna. Man blir riktigt nostalgisk när man ser din. Fin har du gjort den också.

    Ja, det lät ju som en riktig "korthelg", hihi. Hoppas du överlever den och att din inspiration kommer tillbaka snart.

    Ha det så gott vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Å vilken fin pall! Helt i min smak! Och vad fin du har fått den. Duktig på att måla ser jag.
    Ha en fortsatt trevlig helg! Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Hehe, hade inte heller väntat mig en tofs hemma hos mig!
    Men visst måste man kunna göra en ruffare modell?
    Av linne eller liknande?
    Ska nog testa tror jag=))

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Jo, nog skulle det ju vara riktigt kul om man skulle vara sprittig och pigg lite oftare :)
    Men du sa ett ord, sol, och bara det ordet fick mej att förstå att det nog handlar om solen också! Nu väntar vi på sol och takdropp!
    Imorgon ska jag och jaga apelsiner. Vårens första borde finnas i varuhusen nu!
    kram

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.