söndag 25 juli 2010

Minisemester...

...på Storjungfrun.

Vilka dagar vi haft på Storjungfrun jag och vännen Jaana.

Utsikten från vår stuga...

Mobilen är avslagen.

Vet inte vad klockan är.

Måsarna är det man mest funderar över.

Äter när man är hungrig.

Sover när man är trött.

Ville stanna längre.

Långa promenader längs steniga stränder....stolarna bara stod där och väntade på oss :)

Trötta fötter

Skummande hav

Iskallt...till och med Jaana fick domnande fötter :)


Femkamp som blev oavgjord

Kottkastning

Stenstötning

Längdhopp utan ansats

Löptävling över klapperstensfältet

Sen blev det en udda och kanske lite ouppfostrad gren spotta längst :)

Jag stöter sten

Jaana hoppar längd.

Till sist vår väckarklocka :)

Har fler foton som jag vill visa er men det tar jag en annan gång...vill ju inte trötta ut er :)


Hej hopp från

en nöjd och glad

Kristina

11 kommentarer:

  1. Jädrans så underbart!!
    Förstår att du vill stanna där längre.
    Det är såna där dagar man behöver.

    Spotta längst...
    Hehe, så härligt att leka när man är vuxen!

    Kram till dig/Hannis

    SvaraRadera
  2. Oj, så härligt det låter.
    Borde allt ställa till med fem- eller tiokamp här också... Kul idé!
    Bra bilder.
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. Åh vad det såg härligt ut. Förstår om ni ville stanna längre. Men nu närmar sig din semester med stormsteg!! Här jobbas det en del innan, men sen är det 12 dagars ledigt. Hade inte ens kollat det innan, haha.

    Efter regn hela lördan har vi nu lite blandad kompott här hemma. Fast inget regn än så länge. Hoppas det håller sig borta.

    Ha en skön fortsättning på dan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Härligt! Det ser man ända hit.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh, Vad mysigt det ser ut.....Hoppas att du har en skööön sommar! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Sova på jobbet? Det skulle jag också kunna pröva på... ;) Har märkt att många fotar skor och nu har jag också börjat!
    Jag ska köpa nya skor, tror jag.
    Sov så gott på jobbet!

    SvaraRadera
  7. Åh så härligt.
    Ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Tittade ännu en gång på dina foton från Minisemestern. Så fina och glada, sköna.
    Ha en lika skön helg!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Kikar in o önskar dig en trevlig augustivecka....Håller tummarna för fint väder nu! SommarKramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  10. Hej gumman! Hoppas allt är bra. Har din semester börjat än eller? Kommer inte ihåg vilket datum det var. Jag jobbar 8 dagar i sträck nu (från torsdag!), sen är jag ledig i 12. Det ska bli så skönt!!!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  11. En del börjar sin semester och andra slutar sin... Jag har smått börja förbereda mej inför skolstarten... Bara lite :)
    Du kan ju börja sakta in lite redan så du inte är helt slut då ledigheten börjar! Ta det lite lugnt...
    kram

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.