söndag 2 maj 2010

I morgon drar jag....


....och kära väninnan iväg på en liten utlandstripp :)


En måndagskryssning med Birka Paradise till Mariehamn, kan det vara nåt tro?
Väninnan och jag åker i alla fall för att koppla av lite, bara hon och jag,
titta på folk och "tjejsnacka" lite.



Vi kanske har turen att få svänga våra nyrakade ben till
denna eminenta orkester...jag som älskar dansband...hmmm...inte :)



Vi ska äta lite också...

...och inte bara dricka :)
Men denna ser väl god ut....

...och den här också :)

Rapport från resan kommer tidigast på tisdag :)
Bilderna har jag lånat från nätet


Hej hopp från

Kristina

som har en journatt och som hoppas på att få sova så hon orkar "galeja" i morgon :)

7 kommentarer:

  1. Det jag ser mest fram emot när jag åker på kryssning är buffén, både middags och frukosten!
    Är helt galen i sånt *skrattar*

    Hoppas att ni får det riktigt mysigt!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en tjejtripp! Hoppas ni fick en skön tur och hade hur kul som helst - även om det är dansband (hihi!!).
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Tack ska du ha!

    Njut av sjöfärden!
    Det blir lugna vindar såg jag på väderlekskartan, så det blir säkert en fin resa!
    Väntar på att få höra alla detaljer :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, vad glad jag blev. Vad kul att åka iväg på en "tripp"....Hoppas att ni får riktigt skoj! Många Vårkramar Therese

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni får riktigt roligt!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Härligt får ni mysa lite, äta och dricka gott, just nu dansar ni nog för fullt:) härligt vännen:) kram kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att resan var bra.
    Ha en bra onsdag!
    Kram'
    Hanna

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.