onsdag 5 maj 2010

Äntligen....

...har jag vaknat :)

Efter en ansträngande resa med lite sömn och mycket hålligång så är jag åter på hemmaplan.
Kom hem 19:30 igår kväll och 21:00 låg jag i sängen :)
Somnade med lampan på, vaknade mitt i natten och släckte den. Somnade snabbt om och vaknade efter 12 timmars sömn.
Kan det vara så att jag börjar bli för gammal för den här sortens hålligång :)




Nu ska jag packa upp och pyssla lite här hemma...kanske hinner jag med en motionsrunda innan jag ska iväg och jobba en journatt igen.


Hej hopp från

Kristina

som återkommer när hon återvänt till verkliga livet igen :)



6 kommentarer:

  1. Jisses!! Det lät hårt det där, hihi. Är nog åldern, för jag tycker man orkar aldrig vara uppe så länge längre som man brukade. Och ändå är jag kvällsmänniska. Hoppas du ordnar till dig snart igen.
    Här händer inte många knop. Vi ska få hem lilla vovven från veterinären ikväll och så fyller hon år idag så jag ska göra en leverpastejbakelse till henne. Bortskämd? Inte!!
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hihi nej, nej inte åldern, bara lite sådär, trött ja du vet;)Härligt att ni hade kul, fast det var väl självskrivet att ni skulle ha:) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det låter som du haft det både trevligt o roligt, men visst är det skönt att få komma hem....Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Ibland kommer åren och smyger sig på en ... man anser sig vara ung som en 20-åring i kroppen men snart visar det sig att den är nästan t.o.m äldre än de år man fyllt!
    :)

    SvaraRadera
  5. Nu börjar jag också ha landat från storstan :)
    Läser att du haft en bra resa.
    Här är det fullt upp, kommer inte alls igång med utearbetet i år. Som vanligt.
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  6. Hej svejs! Tack för dina vänliga ord inne hos mig. Hoppas att du haft en bra dag. Här har vi tyvärr haft regn o blåst hela dagen, nästan som höst....Nu håller jag tummarna för bättre vårväder! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.