onsdag 26 maj 2010

Det var om våren...


...det sjöng i snåren jag tog en prästkrage i min hand men den sa nej han kommer ej, han kommer aldrig tillbaks till dig...tralalalalaaaa.




Idag har sonen och jag varit på shoppingresa till Ludvika, han behövde en hel del nya kläder och idag var han ledig från skolan så då passade vi på. Han är ju inte särskilt glad i att shoppa men jag mutade med Mac Donalds och då hoppade han snabbt in i duschen :)
Vi fick ihop en hel del, så nu tror jag han klarar sommaren...det enda som han behöver nu är ett par nya skor till skolavslutningen och kusinens student. Visst ja...kom på en sak till som han sa att han behövde...nya solglasögon och det var väldigt viktigt :)

Jag passade också på att besöka ett stort loppis...fanns en hel del där kan jag tala om. Jag handlade ingenting och så klart så ångrade jag mig när jag kom hem. Fanns en del som jag ville köpa men sonen tjatade oss därifrån :) Det är ju inte så lång resa så jag kanske tar en tripp i morgon eller på fredag, kan då passa på att besöka en kär vän också.


Nu ska jag göra som dessa damer.... lägga mig ner :)

Hej hopp från

Kristina

som varken har fantasi eller inspiration.

6 kommentarer:

  1. Så roligt att du fick sonen med på loppis! Förstår att han kanske inte ville vara där lika länge som du ville :) Du får väl ta en sväng dit på nytt och inhandla sakerna du vill ha. Kanske du hittar ngt annat också...
    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Mysig med lite mamma son tid:) Behövs fast "grynen" blir stora. Puss och Kram till dig du goa Stina;);)

    SvaraRadera
  3. Skönt när klädhandlingen är gjord!
    Inte för att jag har några barn att handla med och åt men jag avskyr själv att stå i provhytten=))
    Annat är det med loppisshopping,hehe.

    Ha en kanondag i dag!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Jo, det är klart att man måste ha solglasögon, hihi. Såg du inte melodifestivaldeltävlingen (oj då vilket ord det blev!) i tisdags? Där var det en rappare som hade det och han så cool!!

    Synd att du bor på det hållet. Hade varit kul om du kommit hit och hälsat på också. Ha en bra fortsättning på dan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Det låter som ni haft en trevlig dag tillsammans du o sonen. Skönt när man får med sig kläder o skor hem. För ibland när man ska ha nånting speciellt så kommer man hem tomhänt....Känner igen det där med loppiset, att man ångrar sig när man kommer hem..Fniss! Önskar dig en trevlig o skön helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Hej på dig! Ville bara kika inom och önska dig en skön helg. Hoppas på lite sol!
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.