tisdag 20 april 2010

Vad gör hon...

...nu då ?

Fritt fram att gissa :)
Projektet får ni se när det blir färdigt....kanske i helgen.
Detta är bara en
liten förhandstitt.



Jag ska ut och resa idag men först ska jag på utbildning mellan 13-16 ( på ledig dag så klart ) men sen bär det iväg.
Ska åka till lillskruttan i Sandviken. Mamman ska på anställningsintervju i morgon och pappan är fast i Kina på grund av askmolnet och då ställer farmor sååå gärna upp.



Här är de, söta rara svärdottern och farmors lilla gull Beate som nu är 6 månader och en riktig solstråle och vilde enligt mamman :)
Jag ser henne alltför sällan men när vi ses så så blir det ett par dagar istället.

Hej hopp från

Kristina


som har fullt upp nu.


7 kommentarer:

  1. Jodu, du är finurlig du. Kan på rak arm (ja, inte på krokig heller om jag ska va ärlig, hihi!) komma på vad det är för projekt du har just nu, så det blir att hålla sin nyfikenhet i stånd tills du berättar.

    Hoppas du får en trevlig stund tillsammans med lilla tjejen. Och att det går bra för mamman.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Ha nu lite härlig tid med lilla söta grynet;)Ja inte vet jag heller vad ditt projekt är...inte värt att gissa heller, då skrattar du väl ihjäl dig;) kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror det blir ett växthus!
    Fin bild av flickorna!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt att umgås med barnbarnet!

    Jag ska ju bli mormor i slutet av sommaren, det känns så spännande!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en riktigt skön helg. Här har vi riktigt aprilväder idag igen med regn, hagel och sol. Samt en stark vind. Något jag inte alls kan med!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Hur är det med lillskruttans pappa? Har han kommit sej hem?
    Nu väntar jag med spänning på vad växthuset ska bli till!

    SvaraRadera
  7. Så skönt att höra. Tänk så man börjar oroa sej för ngn man inte känner alls :) Så nu kan jag vara lugn. Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.