lördag 17 april 2010

Bara för att...

...det är så himla kul.


Så har jag till ingen nytta "pysslat" ihop denna lilla sak.
Med ingen nytta menar jag att jag har ingen plats för den :)


Jag tog reda på en kasserad byrå som stod på jobbet,
såg allt virke som höll på att hamna på soptippen och som jag kunde få nytta av.
Hyllan som jag gjort tidigare till mitt badrum är gjord av en lådfront
och denna är gjord av lådstommarna.

Krokarna har jag täljt till med morakniven av spillvirke.
Den kanske hamnar på tradera eller så spar jag den till sommarens loppisbord :)


Nu har jag större projekt på gång så det dröjer lite innan jag visar det här på bloggen.

Hej hopp från

Kristina

som egentligen inte har tid att jobba i helgen :)


7 kommentarer:

  1. Oj, vad du kan!!!
    Förstår att du inte alls skulle ha tid med jobbet... :)

    SvaraRadera
  2. Du är då kreativ...tycker du ska bli slöjdlärare i stället:) Puss kram

    SvaraRadera
  3. Det gäller att se möjligheterna!
    Du har ett kreativt sinne minst sagt!
    Och jag tycker att den ser häftig ut, som en gammal dörr!

    Hoppas att du har ledig dag i dag=))

    SvaraRadera
  4. Vad söt den var. Du är så duktig på att snickra. Jag vill gärna ha en sån där tvättställning ute (så jag kan kasta vindan!), men kan inte få till krusidullerna på den, haha. Får väl bli utan då!
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. PS! Vem har tid att jobba? Men nu är "helvetshelgen" över i alla fall.
    /Elzie

    SvaraRadera
  6. Inte är det roligt att bli kvar i Kina, säkert ingen höjdare. Bra då du har möjlighet att hoppa in och sköta :) Kärt besvär det!
    Ha så bra där i S.
    kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin idé! Tänk att kunna se möjligheterna!
    Det är jobbigt att inget veta och inget kunna göra åt att barnen inte kan ta sig hem.
    Nu får vi hoppas att det snart löser sig!
    Kram! Märta

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.