onsdag 7 april 2010

Nu hoppas och tror jag....

.....att bloggen fungerar som den ska igen.

Under min ofrivilliga bloggpaus så har jag fått en award av Anneli som har bloggen Husmys. Blev så glad när jag såg på hennes blogg att hon hade tänkt på mig och eftersom min blogg har betett sig som värsta aprilskämtet så har jag inte kunnat hämta hem den tidigare.

Men nu är den i alla fall här och det innebär också att jag ska skriva fem saker som gör mig glad.

Tack snälla Anneli för att du tänkte på mig!



Finns mycket jag skulle kunna skriva men så här känns det i dagsläget :)
  1. Mina goa barn och barnbarn.
  2. Att jag mår bra och kan röra på mig.
  3. Att jag äntligen har en lokal så jag kan snickra och stöka till utan att behöva städa efter mig på stört.
  4. Att jag har vänner som tycker om mig och stöttar i alla lägen.
  5. Sist men inte minst...att jag har fått denna award och att jag har "vänner" här också :)

    Nu skickar jag awarden vidare till...
Lena med bloggen Lenas blandning
Elzie med bloggen Essemias värld
Lisbet med bloggen Carpe Diem

Kom ihåg nu kära vänner att skriva fem saker som gör er glada.

Hej hopp från

Kristina

Som hoppas på att allt fungerar som det ska nu.

4 kommentarer:

  1. Jag använder bara Mozilla numera, tycker den är helt klart bäst och krånglar minst.

    Grattis till utmärkelsen!!

    SvaraRadera
  2. Tack skall du ha snälla vän!
    Jag skall ta emot den och skriva fem saker i kväll! Mina glada saker kommer nog också att handla om barn och barnbarnet.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Tack vännen:) jag får inte det att funka när jag sänder den vidare? Blogg namnen går inte att få till, när det ska räcka att klicka på namnen för att komma till resp blogg? Fast flera av dem vill inte ha typ kedjebrev, så jag bestämde att den som vill får hämta;) Ha en bra dag kram kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för den fina awarden. Som du märker så funkar det nu. Konstigt med det inlägget. Kanske skulle gå en bloggkurs så man lär sig lite, hihi.
    Hoppas du har en bra dag vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.