söndag 14 mars 2010

Vänskapsbröd och återvinning....


Det doftar ljuvligt hos mig i kväll, har bakat vänskapsbröd...det smakade ljuvligt också :)
Två stora limpor som ska in i frysen när det svalnat.



Har pysslat lite med återvinning också...har brunmålat lite ljusstakar och annat träfärgat krafs.
I morgon så blir det första svängen med vitfärgen. Hur det ser ut när jag är klar visar jag en annan gång



En träfärgat ljusstake som jag fixat till...ett nysilverfat som jag limmat fast och vips så passar en liten murgröna där :)


Hej hopp från

Kristina

Som njuter av det vackra vädret.

2 kommentarer:

  1. Jag hade samma doft här häromdan. Nybakt bröd doftar helt underbart!!

    Vilka snygga saker du håller på med. Här skulle också målas men man ska ju helst komma igång också. Jag skyller på att det är för kallt i källaren än, haha.

    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Välkommen till blogg världen.
    Ser framemot ditt besök i butiken.
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.