tisdag 9 mars 2010

Snö, snö och ...

....ännu mera snö.

Så här såg det ut utanför jobbet igår när jag gick hem. Kommungubbarna var och skottade taket, i grevens tid kan man tycka för smältvatten började att rinna in mellan fönstren.
Nu ser vi inte ut, drivorna är nästan tre meter höga och når som ni ser nästan upp till hängrännorna.

Vy mot centrum...det lilla centrum vi har i vanliga fall syns knappt för all snö :)

Nu vill jag att snön ska försvinna fort...längtar efter isfria vägar och stigar. Vill komma igång med min löpträning, inget kul att bara springa på ett löpband.

Hej hopp

från en längtande

Kristina

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för titten! Det är alltid lika roligt när någon ny besökare tittar in.

    Så jag hälsar dig välkommen tillbaka igen om du har lust.

    Ser att du är en kreativ tjej... ska kika runt lite här nu.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en trevlig helg. Här skiner solen idag och det var -10 på morron. Brrr!

    Gubben är hos dottern och lägger golv och jag ska gå på kalas hos svärdottern som fyller år. Så det är fullt upp som vanligt, haha.

    Ha det så gott vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu skall jag prova igen om jag kan kommentera hos dig.
    Jag skall kolla min blogg också.
    Ha det så bra.
    Kram Mia

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.