fredag 5 mars 2010

Här sitter jag....


....i lugn och ro och väntar på att Lets Dance ska börja. Lilleman har åkt till Jönköping på friarstråt och kommer hem igen på söndag kväll. Typiskt nog har jag min jobbarhelg så något annat än att titta på dans är det inte tal om.

En liten utflykt har jag gjort idag och köpt en klocka som jag tittat på några gånger. Nu är den min...har fått för mig att jag ska ha lite rosa till det vita i mitt vardagsrum. Visar lite av det rosa som redan har att smugit sig in :)

Hej Hopp från

Kristina

som njuter av friden.

2 kommentarer:

  1. Hej Kristina!
    Vad roligt att du tittade in hos mig. Då fick jag tillfälle att titta in hos dig och upptäcka en ny bloggerska.
    jag ser att du köpt en vacker klocka och att du har en Kallholmenlampett hemma hos dig. En sådan har jag också och jag tycker så mycket om den.
    Ha en trevlig helg trots att du ska jobba!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken klocka!! Nu blev jag verkligen avundsjuk. Så otroligt söt.

    Jaså, du jobbade också i helgen. Ja, de där jobbehelgerna kommer tätare och tätare känns det som, haha.

    Hoppas du har en fin onsdag med takdropp. Här kämpar solen för att ta sig fram och snön försvinner lite i taget. Så skönt!!!

    Kram Elzie

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.