söndag 13 februari 2011

Nu är jag på G....

...och det är på tiden.

Detta håller jag på med på söndags förmiddagen. Dagen får utvisa om jag är färdig till kvällen. 
 Slutresultatet kommer att visas så fort jag är färdig :)


Har lite annat jag måste ordna med också. Innan jag fortsätter med detta ska jag hjälpa sonen och packa...han ska med sin pappa till Norge och vara med som praktikant. En promenad vill jag också hinna, och så vill jag träffa min lilla "stora kärlek".

Sen vill jag inte missa Anjas störtlopp. Nu håller vi tummarna att hon kommer ner helskinnad och att det blir medalj av ädlaste sort :)


Hej hopp från

Kristina

som nu måste sätta fart.


6 kommentarer:

  1. Det var mycket du skulle hinna med på en dag, haha. Själv har jag varit lat. Har mest suttit och scrappat samt varit på kalas. Fick ju äntligen ge 3-åringen sin present.
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Sömnadsdrottningen nr 1 är ju du!
    Tror det kommer att bli något fint av det.

    Så du ska bara njuta nu av egentid ett tag?
    Det låter skönt=))

    Vet du, jag funderar på att sy mig en klänning.
    En långklänning alá hippie till min resa i april.
    Men är det supersvårt undrar jag?
    Tänkte sy i linne, lång, lite tajtare över bysten. Har aldrig gjort något sånt och då kom jag på att du är en hejare på att sy.
    Vart 17 hittar man mönster??

    Nu fick du helt plötsligt bli en frågelåda också*skrattar*

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Du är allt härlig du...visst får man säga så efter nästan 40 år som mamma! Jag har alltid bävat för den dan när ungarna ska flytta, men vad fan dom blir ju stooora, haha...å man har ju alltid kvar dom!

    Hoppas du har en bra kväll och stora Alla hjärtanskramen till dig!

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Du har helt rätt flowerpower bild framför dig=))
    Jag ska ta mig 17 testa, kommer säkerligen att terrorisera dig med frågor*skrattar*

    Nu, promenad!
    "Bara" -25 grader idag.

    Hoppas du får en skön dag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Vilken söt liten sak du håller på med.
    Väntar på att få se slutresultatet!
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.