tisdag 14 december 2010

Sankta Lucia....

 ...ljusklara hägring sprid i vår vinternatt ljus med din fägring....

Fick besök av Lucia igår...inte var hon/han direkt fager, men glatt överraskad blev jag :)
Lucian är min arbetskollega som nu fick ta fram sin kvinnliga sida...och det gjorde han med besked :)


Bara för att han bjöd så fint på sig själv så fick han stanna kvar med oss andra "flickor" och äta en bit mat och dricka lite glögg.
Tror inte det var nån direkt uppoffring från hans sida....han umgås ju med mig flera gånger i veckan :)

Visst är de fina Lucian med sina tärnor :)

Vännen Jaana kom tidigare till mig så hon visste inget om luciatåget hon heller...tror vi såg ganska dumma ut när vi öppnade dörren.


Hej hopp från 

Kristina

Som är lite seg idag.


3 kommentarer:

  1. Ja, för mycket glögg kan förstöra morrondagen, hihi. Men visst är han fin. Längden på håret stämmer ju och allt. Däremot tycker jag tärnorna var väl färggranna, haha.
    Hoppas du har en fin kväll. Nu har jag gjort klart mina julkort och håller på och syr på gubbens tavla - som ska bli en julklapp!!! Har bara lite efterstygn kvar så jag hoppas den ska hinna bli klar.
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken underbar lucia!!
    Och var det inte så att lucian faktiskt var mörk från början??
    Gillar när folk bjuder på sig själva=))

    Hoppas att allt är bra med dig annars/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Det är väl bra att du känner dig lat!
    Man måste ha såna perioder också tror jag.
    Jag hade min tidigare i höstas där jag bara struntade i allt och hade ingen lust att göra något heller.
    Och ganska lite inspiration hade jag också.
    Och nu har det blivit lite av en kreativ explosion i mitt huvud kan man säga*skrattar*

    Och nu ska jag sluta babbla om mig och hoppas att du har det bra och myser på/
    Kramen Hannis

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.