fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan.

  
Önskar jag er alla
God Jul och Gott nytt År



Gråmulet och tre grader varmt...kan inte hitta julstämning hur jag än försöker.



Snälla tomten ge mig en vit jul och några grader kallt...det är det enda jag önskar mig :)
 

 På eftermiddagen blir det trerättersmiddag här..svärmor med sambo, hjärtevännen, jag och lillsonen ska äta rostat bröd med skaldjursröra, porterstek och potatisgratäng och till dessert lingonpannacotta med pepparkakskross.

Julafton firar vi hos äldsta sonen med familj....jag hörde att tomten också skulle komma dit :)



Önskar er som tittar in hos mig en skön helg
njut och var rädda om varandra.
Julkramar från mig.

5 kommentarer:

  1. Låter alldeles underbart det:) Önskar dig en riktig God JUl:) kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ska nog inte säga att jag har speciellt mycket julkänsla jag heller=))
    Men jag längtar efter familjen och maten!

    Hoppas du får en riktigt fin jul!

    Kram Hannis

    Ps. Jag är övertygad om att din skaparlust kommer tillbaka så småningom.
    Ibland behöver man en lååång paus och när det väl vaknar igen så brukar det vakna rejält=))

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Hur får du dem så stora???

    Jag önskar dig en riktigt skön julhelg!
    kram

    SvaraRadera
  4. Nej, var hittade man julstämningen igår? Inte här i alla fall, det enda som hände var att det blev svinhalt på kvällen!!
    Hoppas du hade en fin julafton i alla fall och god fortsättning på det här året.
    Kram Elzie

    Vilka fina ljusmanschetter du har. Jag hittar aldrig såna, hur jag än letar, haha.

    SvaraRadera
  5. God fortsättning!
    Ingen vit jul här heller, nåja snöplättar finns men det gröna gräset dominerar.
    Ha så bra!
    kram

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.