lördag 14 maj 2011

Nummer 1.....

...av tre är nu klar för avhämtning.

En studentklänning med svarta detaljer.

Smalt skärp i midjan som kan tas bort om man vill det.

Underkjol med en svart rynkad tyll längst ner
för att få den rätta vidden i kjolen.
Nu jobbar jag på balklänningen till samma tjej. 
Snart klar med den också :)
Hade tänkt hinna sy mig själv en klänning också...vi får väl se hur det blir med det.

Mitt i allt detta så förbereder jag sonens student...så här är det fullt upp.
Jag återkommer när nästa klänning är klar.

Kram till er alla!

Kristina


2 kommentarer:

  1. Gud vad fin den var. Du är ju jätteduktig på att sy. Ska bli kul att se balklänningen också.

    Kul att "träffa" dig härinne också. Förstår om du har fullt upp nu, men snart är det överståndet, tack och lov, haha.

    Önskar dig en fin vecka.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Heeeeej!
    Och så klart kommer du tillbaka med ett sånt där" hur gör människan" inlägg.
    Snygg, snygg klänning!

    Behöver jag säga att jag fortfarande inte sytt min hippieklänning...

    Kram till dig!

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.