söndag 19 december 2010

Julen...

....står för dörren.

Och jag är fortfarande lat, men lite julstämning har jag lyckats fått till i alla fall :)
Utanför fönstret är det riktig julstämning, snön vräker ner....det gillar jag :)


 I år behöver jag inte göra någonting på julafton....bara sitta och fortsätta vara lat :)
Vi ska, lillsonen och jag fira ihop med äldsta sonen och hans familj i deras nyinköpta hus.
Tror det är första gången sen jag flyttade hemifrån som jag inte behöver röra i grytorna på julafton. Brukar alltid vara fullt runt mitt köksbord i juletider :)

Tack alla ni som fortfarande tittar in och skriver snälla kommentarer hos mig fast jag är lite osynlig...kramar till er:)

Hej hopp från

Kristina

som nu ska titta på skidskytte.

5 kommentarer:

  1. Vi får också bara åka hemifrån i jul,bara sätta och oss äta och mysa....Ha en underbar jul vännen. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jo, nu var den ju här. Konstigt att det blev så. Man blir aldrig klok på det här tekniska, haha.
    /Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du hittade in till mig och vad kul att du skrev en rad så jag hittade in till dig! Ja då är vi två likasinnade i Fagerstatrakten ;) Vad fina saker du gör! Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tycker det ser julmysigt ut på bilderna!
    Har lagt ner alla julmåsten och bara tar det som det kommer på något sätt.

    Kan tänka mig att det är en rätt skön känsla att inte behöva vara den som slåss med kastrullerna i jul=))
    Vi kör med knyt i jul så alla tar med sig två varsina saker så slipper vi stress.

    Ha en fin dag/
    Kram Hannis

    Ps. Klart att vi tittar in ändå!

    SvaraRadera
  5. Du finns nog där i allra högsta grad! Inte är du osynlig!
    Fina foton!
    Så skönt att få pröva på att inte behöva röra i grytorna :) Här ska vi ha teamwork, alla hjälps åt. Listan att pricka i och välja dag finns på kylskåsdörren!
    Ha en riktigt fin dan före dan före dopparedan i morgon!
    kramar

    SvaraRadera

Vill du skriva något något hos mig men inte har någon egen blogg, välj alternativen namn eller anonym + publicera.